همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش یکی از توریستی‌ترین مناطق گردشگری ایران محسوب می‌شود و یکی از دلایل اصلی آن استفاده از زیبایی‌های طبیعی برای ساخت انواع تفریحات در این جزیره می‌باشد. جاده جهان کیش یکی از زیباترین مکان‌ها برای رانندگی و یکی از جاذبه‌های گرشگری جزیره کیش  است که در جوار ساحل بنا شده است.

جاده جهان زیباترین جاده کیش

جاده جهان کیش همانند حلقه‌ای به دور نگین خلیج‌فارس کشیده شده است. درصورتی‌که با هواپیما و یا کشتی به این جزیره آمده‌اید و ماشین ندارید، می‌توانید با اجاره ماشین در کیش دورتادور جزیره رانندگی کرده و لذت گردش در رؤیایی‌ترین جاده ایران را تجربه کنید. در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید در مجاورت سواحل زیبای مرجانی جزیره کیش رانندگی کنید. همچنین در ایام زمستان و در طول روز می‌توانید دسته‌های پرندگان مهاجر که در حال ورود به این جزیره زیبا می‌باشند را حین رانندگی در کنار ساحل مشاهده کنید. این جاده به دلیل فاصله‌ای که از شهر دارد معمولاً خلوت است و یکی از علل محبوبیت آن زیبایی‌های طبیعی مسیر و تنوع محیط زیستی اطراف آن می‌باشد.

دوچرخه سواری در جوار زیباترین جاده کیش

یکی از کم‌خرج‌ترین و سالم‌ترین تفریحات در این جزیره دوست‌داشتنی دوچرخه‌سواری می‌باشد که هم در مرکز شهر و پارک‌های آن و هم در مکان‌های خلوت‌تر امکان‌پذیر است. درصورتی‌که می‌خواهید با سرعت کمتری زیبایی‌های جاده جهان کیش، این مسیر رؤیایی را در ذهنتان ثبت کنید می‌توانید به‌جای رانندگی با ماشین، کل طول این مسیر را رکاب بزنید. رکاب زدن در این مسیر بسته به سرعتتان و در صورت توقف نکردن بین ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد. حتی می‌توان گفت این جاده بهترین مسیر دوچرخه سواری در کیش می‌باشد.

تماشای طلوع و غروب خورشید در جاده جهان کیش

این جاده در تمام طول روز زیبایی‌های خاص خودش را دارد. شما می تونید هنگام طلوع یا غروب خورشید در قسمتی از این جاده که دید بهتری دارد به تماشای خورشید نارنجی‌رنگ بنشینید.

هتل ها و بازارهای در مسیر جاده جهان

در مسیر جاده جهان کیش هتل‌ها و بازارهای فراوانی وجود دارد. حین عبور از این جاده می‌توانید در بازارهای پدیده، عرب‌ها و دامون اندکی توقف کرده و به خرید بپردازید. هتل تعطیلات کیش سفر خوشی را برای شما آرزو می‌کند.